I går lanserte jeg KICKSTART 2.0 menyen! 🎉

10-dagers menyen som er oppfølgeren til Kickstartmenyen vi lanserte i 2016.
Altså, denne menyen har jeg brukt så lang tid på. Jeg har finjustert og testet. Både oppskrifter og hver eneste dagsmeny er balansert rett med tanke på byggeklosser. Her skal det være en fin harmoni mellom karbohydrater, fett og proteiner, i tillegg til vitaminer og mineraler. Alt for å få gode resultater! – Og gode resultater skal jeg love deg den har gitt! Ulike testpersoner har testet menyen for meg. Noen med høyt aktivitetsnivå, andre lavt. Noen menn, noen damer. Noen med et ganske dårlig grunnkosthold, og andre med et veldig bra kosthold. Alt for å teste om menyen passer for et bredt spekter av mennesker.

Her er et knippe resultater jeg synes er veldig stas:
Kvinne 54år, moderat aktivitet og typisk “norsk kosthold” (mye brødmat, magert osv): – 3cm i midjemål og -2,5kg av. Men best av alt; maten ga mersmak, motivasjonen er på topp og mer grønnsaker skal få plass i kostholdet videre.

Mann 26år, lite aktivitetsnivå, ganske så dårlig grunnkosthold: – 3,5kg og – 5(!!!)cm rundt midjen. Mye bedre fordøyelse, og helt klart motivert for å spise mer grønnsaker og ren mat videre.

Mann 33år, moderat aktivitetsnivå, bra kosthold: – 4kg og – 2,5cm.

Kvinne 25år, lite aktivitetsnivå, typisk “norsk” kosthold: – 2kg, og – 4cm rundt midje!!

Dette er så GØY!👏🏻🎉

I menyen får du altså 10 balanserte dager med mye farger. Det er smoothies, chiagrøt, salater, egg-retter, hummus, pannekaker, vegetarretter, supper, Snicksersshake for å nevne noe. Til sammen 24 oppskrifter. Etter å nettopp ha gjennomført 10 dager selv kan jeg ikke si annet enn at jeg er SKIKKELIG fornøyd!

Les mer om Kickstart 2.0 menyen HER.