Hei sveis i søndagskvelden!
Så var det på tide å planlegge ny uke. Det er lurt å legge en slagplan for hvilke dager du har god tid til middagslaging og hvilke dager du knapt har tid i det hele tatt. Fiskekaker er alltid kjekt å lage på de dagene hvor tiden er knapp! Har jeg nevnt at jeg er skikkelig tilhenger av fiskekaker? De med høy fiskeprosent er ofte laget på hyse, en fisk vi sjeldent spiser som den er, men som er spesielt rik på Jod. Et mineral vi er avhengig av for at blant annet stoffskiftet/forbrenningen vår skal fungere som den skal.

Ukesmeny

Mandag: Thai suppe, men med stekt kylling i stedet for scampi
Tirsdag: Fiskekaker (med 80% fisk), ovnsbakt søtpotet, brokkoli og blomkål (tips i MAT-PREPP GUIDEN!). Med tzatziki til!
Onsdag: Tomatsuppe toppet med kokt egg og revet parmesan
Torsdag: Laksewraps
Fredag: Grønnsakslasagne
Lørdag: TACO!
Søndag: Skinkepai, med litt ekstra brokkoli. NAM!

Håper du fikk litt inspirasjon til den kommende uken?
Trenger du enda mer inspirasjon, eller kanskje vil ha ukesmenyer MED handleliste for fler uken av gangen? Da må du sjekke ut Hverdagsmiddagsheftet. Der finner du mange middagsfavoritter og mye inspirasjon!

Ha en nydelig søndag!